casino
Casinobeoordeling in Nederland
1
casino
Tot €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
2
NV Casino
Welkomstpakket €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
Triple Juicy Drops
Triple Juicy Drops
Energy Joker
Energy Joker
Lucky Penny
Lucky Penny
Sun of Egypt 3
Sun of Egypt 3
Gates of Olympus
Gates of Olympus
Big Bass Bonanza
Big Bass Bonanza
Big Money Wheel
Big Money Wheel
Sweet Bonanza
Sweet Bonanza
account maken nederlandse Loterij

Het aanmaken van een account is eenvoudig en kan binnen enkele minuten gedaan worden. We vragen je om je NAW-gegevens, wat staat voor je naam, adres en woonplaats, je geboortedatum, je bankrekeningnummer dat aan je identiteit is gekoppeld, en je e-mailadres zodat we je kunnen voorzien van belangrijke informatie. Nadat je deze gegevens hebt ingevuld en verstuurd, kun je meteen aan de slag met jouw nieuwe account, waarmee je toegang hebt tot al onze spannende spellen en aanbiedingen.

Registreer je account

Eén account

Je kunt per e-mailadres en bankrekeningnummer slechts één account aanmaken.
Als je al een account hebt aangemaakt met je e-mailadres, maar je kunt je wachtwoord niet meer herinneren, dan bestaat de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken door op de inlog pagina te klikken op de link 'Inloggegevens vergeten?'.

Heb je al een account op je bankrekeningnummer, maar weet je niet meer onder welk e-mailadres je dit geregistreerd hebt? In dat geval kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice voor assistentie en zij helpen je verder met het terugvinden van je gegevens.

Activeren

Als je een abonnement hebt op één van onze populaire spellen, dan hebben wij alvast een account voor je klaargezet. Door je account te activeren, krijg je niet alleen toegang tot je deelnames, maar ook tot informatie over je prijzen, je profiel en nog veel meer. Om je account te kunnen activeren, is het belangrijk dat je de volgende gegevens bij de hand hebt:

  • Klantnummer
  • Bankrekeningnummer
  • E-mailadres dat bij ons bekend is
Activeer je account

Veelgestelde vragen over het account

  • In elke e-mail die je ontvangt van onze spellen staat je klantnummer vermeld. Dit geldt ook voor de bevestigingsmail of brief van je afgesloten abonnement waarin ook je klantnummer staat vermeld. Mocht je je klantnummer niet kunnen vinden? Neem dan zeker contact op met onze klantenservice, en zij zullen je met plezier helpen.

  • We vragen je bankrekeningnummer om te kunnen garanderen dat we weten waar we je geld kunnen uitbetalen in het geval dat je een (grote) prijs hebt gewonnen. Dit is een standaardprocedure die ervoor zorgt dat iedere transactie veilig en correct wordt uitgevoerd.

  • Ja, dat is mogelijk. Om deel te nemen aan de spellen van de Nederlandse Loterij kun je gebruik maken van een Europees IBAN rekeningnummer. Echter, houd er rekening mee dat alleen Nederlandse verblijfsadressen geaccepteerd worden voor deelname aan onze spellen.

  • Voor de beveiliging van je account adviseren we je om een sterk wachtwoord te kiezen. Dit betekent dat je wachtwoord:

    • minimaal 8 tekens lang is,
    • hoofdletters en kleine letters bevat,
    • minimaal 1 cijfer en 1 speciaal symbool bevat.
    • geen gemakkelijk te raden woorden zoals namen, geboortedata of adressen bevat.
    • bij voorkeur een wachtwoordzin gebruikt die je gemakkelijk kunt onthouden, bijvoorbeeld: JackPotIs90Miljoen!
    • niet hetzelfde wachtwoord gebruikt voor meerdere websites.
  • Je kunt inloggen met je e-mailadres of gebruikersnaam. Mocht je je wachtwoord of gebruikersnaam niet meer weten, dan kun je dit eenvoudig opnieuw instellen. Ga naar het spel van jouw keuze en klik dan bovenaan de pagina op 'Inloggen'. Kies daarna voor 'Inloggegevens vergeten?', en volg de stappen om je gegevens te herstellen.

  • Controleer eerst goed of het bericht in de map met spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. De e-mail van de Nederlandse Loterij met de titel "Alstublieft, uw gegevens" is de juiste e-mail die je wilt ontvangen. Verplaats deze e-mail naar je inbox om ervoor te zorgen dat deze in de toekomst niet meer in je spam folder terechtkomt. Mocht je de e-mail nog steeds niet kunnen terugvinden? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice voor hulp.

  • Als je al een account hebt op je bankrekeningnummer, maar je weet niet meer onder welk e-mailadres deze is geregistreerd, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, en zij helpen je graag verder met het vinden van je gegevens.

  • Je speelt mee door een account aan te maken. Dit doe je door naar het spel van jouw keuze te gaan en bovenaan de pagina op 'Registreren' te klikken. Vul vervolgens je gegevens in, maak een uniek wachtwoord aan, en je bent klaar om online mee te spelen met de spannende spellen van de Nederlandse Loterij.

Meer over je Nederlandse Loterij account